Биология және химия пәні мастер-класс өтті/Мастер – класс учителей биологии и химии

 

 23 қазан күні №1 мектеп – лицейінде биология және химия пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі дайындаған мастер-класс өтті. Аталған іс-шара №1 МЛ және №2 МЛ мұғалімдер ұжымының ынтымақтастығы аясында өткізілді. Мастер-кластың негізгі мақсаты «Биология және химия сабақтарындағы заманауи білім беру технологиялары білім олқылықтарын толтыру мақсатында көп деңгейлі оқытудың шарты ретінде» атты тақырып бойынша әріптестер арасында тәжірибе алмасуы болды.

Өткізілген мастер-класста табысты білім беру мақсатын ғана емес, сонымен қатар БООТ (білімдегі олқылықтардың орнын толтыру) мақсатында оқушыларды оқу әрекеттеріне  ынталандыру сұрағы белсенді талқыланды. Ынталандыру түрлері – бұл мадақтау, табысты жағдайлар жасау, оқыту үрдісіне белсенді қатысуға ынталандыру және т.б. көп деңгейлі оқытудың қазіргі заманғы білім беру технологияларының көмегімен қол жеткізіледі.

 

     Сонымен қатар, «Биология» және «Химия» оқу пәндері бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою және олқылықтардың орнын толтыру бойынша сабақтарды ұйымдастыру формалары қарастырылды, олар оқу процесіне заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды енгізу арқылы жүзеге асырылады. Олар мұғалімге келесі мүмкіндіктерді береді:

 • білімнің тереңдігі мен беріктігін пысықтауға, жұмыстың алуан түрлі салаларында іскерлік пен дағдыны бекітуге;

 • технологиялық ойлауға, өздігінен білім алуы, өз бетінше жұмыс жасау іс-әрекеттерін өз бетінше жоспарлай білу қабілетін дамытуға.

           Келесі Б/Х ӘБ мұғалімдері тәжірибесімен бөлісті:

  1. И. Г.Кириченко – «Проблемалық және дамыта оқыту технологиясы»
  2. А. А.Курманаев – «Кейс – технологиясы»
  3. Ю.Н.Шебелист – «Қазіргі заманғы оқыту технологиялары химия пәні бойынша білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мақсатында түрлі деңгейде білім беру жағдайы»
  4. Е.С.Ротова – «Биология сабағында ойын технологияларын пайдалану»

№2 МЛ Б/Х ӘБ мұғалімдері тарапынан кері байланысты келесі пән мұғалімдері жүзеге асырды: Н. В.Беспальчук және Г.С.Алпысбаева  – сондай-ақ. БООТ (білімдегі олқылықтардың орнын толтыру) бойынша жеке тәжірибелерімен бөлісті.

Мастер-класс соңында «Бетсіз адам» рефлексия өткізілді. Оқушылардың оқу жұмыстары мен жетістіктеріне мониторинг жасау, оқушылармен тұрақты сауалнама жүргізу, оқу тапсырмаларының қаншалықты орындалғанын тексеру, кері байланыс, өз-өзін бағалауды белсендіру, қосымша сабақтар және өзара көмек көрсетуді ұйымдастыру және тағы басқа да жұмыстар қашықтықтан оқыту аралығында туындаған олқылықтарды біртіндеп жоюға мүмкіндік береді. Осы сұрақтардың барлығы мастер-класста қарастырылды.

 *                   *                   *                   *                   *                   

23 октября в школе-лицее №1 прошел мастер – класс, подготовленный методическим объединением учителей биологии и химии. Данное мероприятие было проведено в рамках сотрудничества педагогических коллективов ШЛ №1 и ШЛ №2. Основной целью послужил обмен опытом коллег по теме «Современные образовательные технологии на уроках биологии и химии, как условие разноуровневого  обучения с целью восполнения пробелов в знаниях».

               На проводимом мастер-классе активно обсуждался вопрос стимулирования учебной деятельности учащихся не только с целью успешного обучения, но и с целью ВПЗ – это  поощрение, создание ситуаций успеха, побуждение к активному участию в процессе обучения и др.,  достигается с помощью современных образовательных технологий разноуровневого обучения.

Кроме того, рассматривались формы организации уроков по устранению пробелов и восполнению знаний обучающихся по учебному предмету «Биология» и «Химия», которые  осуществляются путем внедрения в учебный  процесс современных образовательных и информационных технологий, что позволяет учителю: 

• отработать глубину и прочность знаний, закрепить умения и навыки в различных областях деятельности;

 • развивать технологическое мышление, умения самостоятельно планировать свою учебную, самообразовательную деятельность. 

Опытом поделились учителя МО Б/Х:

  1. Кириченко И.Г. – «Технология проблемного и развивающего обучения»
  2. Курманаев А. А. – «Кейс – технология»
  3. Шебелист Ю.Н. – «Современные образовательные технологии как условия разноуровневого обучения с целью восполнения пробелов в знаниях по химии»
  4. Ротова Е.С. – «Использование игровых технологий на уроках биологии»

Обратную связь от учителей МО Б/Х ШЛ №2 осуществляли учителя-предметники: Беспальчук Н. В. и Алпысбаева Г.С.  – так же поделились своим опытом по ВПЗ.

В конце семинара была проведена рефлексия «Человек без лица»

Мониторинг учебной деятельности и достижений обучающихся, регулярный опрос обучающихся, проверка выполнения учебных заданий, обратная связь, активизация самооценивания, дополнительные занятия и организация взаимопомощи и многое другое позволят постепенно ликвидировать те пробелы, которые возникли в период дистанционного обучения. Все эти вопросы были рассмотрены на мастер-классе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Additional information

Посмотреть на карте Костаная