«Пікірсайыс турнирлерін өткізу кезінде кейстерді жазу, қарарларға дайындау стратегиялары»/ “Стратегии в написании кейсов, подготовки к резолюциям при проведении дебатных турниров”.
- Подробности
- Категория: Жаңалықтар/Новости
- Создано 23.02.2023 18:14
- Опубликовано 23.02.2023 18:14
- Автор: Super User
- Просмотров: 304
2023 жылы 22 ақпанда № 1 мектеп-лицейінде «Пікірсайыс турнирлерін өткізу кезінде кейстерді жазу, қарарларға дайындау стратегиялары» атты қалалық семинар-практикум өтті.
Семинардың пленарлық бөлімі барысында директордың ТІ жөніндегі орынбасары Р.Ж.Мурзагалиев және «Диссонанс» мектептің пікірсайыс клубының жетекшісі, Қостанай қаласы мектептерінің пікірсайыс қозғалысын үйлестіруші, «Диссонанс» ПК тұлғасы А.А.Гордиев мектептің жетістіктері, клубтың даму тарихы туралы айтып берді.
Мектептің педагог-психологы Лариса Радиевна Ботталова семинарға қатысушыларға арналған оқиғаны жандандыруға және одан әрі жұмыс жасауға белсендіруге мүмкіндік беретін командалық өзара әрекет ету және айсбрейкингке арналған семинар тренингін өткізді.
«АПФ төрешілік критерийлері» секциясында А.А.Гордиев ойын барысында спикерлердің негізгі функционалдық міндеттерін еске салды. Сондай-ақ, сапалы төрешіліктің негізгі критерийлерін ашты. Аталғандар жазылған кейстердің сапасына бақылау жасау және алдағы турнирлерге дайындау барысында пайдалы болуы мүмкін. Спикерлік баллдарды қою нормалары талқыланды. Спикерлердің тілдік дағдылары мен сөз сөйлеу мәнерінің сапасына бағдарлы өлшемдер жасалды.
«Қарар бойынша кейстерді жазу стратегиясы» секциясын мектеп және студенттер турнирінің төрт дүркін үздік спикері, 2022 жылдың үздік мектеп спикері Гоман Валерия өткізді.
Бірінші бөлімде Валерия пікірталас кейсінің негізгі элементтерін тұжырымдаудың қыр-сыры туралы мысал келтірді. Сонымен қатар, аргументтерді жазудың кейбір стратегиялары мен әдістері талданған.
Бірінші бөлімінде Валерия пікірталас жағдайының негізгі элементтерін тұжырымдаудың қыр сыры туралы айтты. Сонымен қатар аргументтер жазудың кейбір стратегиялары мен амалдары талқыланды.
Секцияның екінші бөлімінде қатысушыларға берілген тақырып бойынша Үкімет пен Оппозицияға арналған кейстер жазу ұсынылды. Сондай-ақ, командалардың бірі соттың рөлін сынап көрді. Олар басқа командалардың «қолдаймын» және «қарсымын» сөздерін талдады.
Семинар-практикум қорытындысы бойынша қатысушылар жұмыс және турнирлерге қатысу кезінде туындайтын кейбір мәселелерді талқылады. Пікірсайыс қозғалысын дамыту және турнирлерді өткізу сапасын арттыру бойынша қызықты ұсыныстар айтылды.
22 февраля 2023 года в Школе-лицее №1 состоялся городской семинар-практикум “Стратегии в написании кейсов, подготовки к резолюциям при проведении дебатных турниров”.
????В ходе пленарной части семинара заместитель директора по ВР Мурзагалиев Р.Ж., и руководитель школьного дебатного клуба “Диссонанс”, координатор дебатного движения школ г. Костаная Гордиев А. А. рассказали о достижениях школы в лице ДК “Диссонанс”, истории развития клуба.
????Школьный педагог-психолог Ботталова Лариса Радиевна провела для участников семинара тренинги на командное взаимодействие и айсбрейкинг, позволившие разрядись обстановку и настроиться на дальнейшую работу.
????В секции “Критерии судейства в АПФ” Гордиев А. А. напомнил об основных функциональных обязанностях спикеров во время игры. Также были раскрыты ключевые критерии для качественного судейства, которые могут быть так же полезными при контроле качества написанных кейсов и подготовки к предстоящим турнирам. Обсуждены нормы выставления спикерских баллов, приведены ориентировочные критерии качества речей спикеров.
????Секцию “Стратегии написания кейсов по резолюции” провела четырехкратный лучший спикер школьных и студенческих турниров, лучший школьный спикер 2022 года Гоман Валерия.
В первой части Валерия рассказала на примере о тонкостях формулирования ключевых элементов дебатного кейса. Кроме этого были разобраны некоторые стратегии и приемы написания аргументов.
Во второй части секции участникам было предложено написать кейсы для правительства и оппозиции по заданной теме. Также одна из команд примерила на себя роль судьи, проанализировав речи других команд “за” и “против”
????По результатам семинара-практикума участники обсудили некоторые проблемы, возникающие во время работы и участия в турнирах. Были внесены интересные предложения по развитию дебатного движения и повышения качества проведения турниров.