Семинар по теме «Приоритеты системы воспитательной работы по формированию у учащихся антикоррупционного мировоззрения в учреждениях образования»
- Подробности
- Категория: Жаңалықтар/Новости
- Создано 03.05.2022 11:28
- Опубликовано 03.05.2022 11:28
- Автор: Super User
- Просмотров: 355
2022 жылы 28 сәуір күні №1 мектеп-лицей базасында Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласының білім бөлімі» ММ жоспарына сәйкес директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларына арналған «Білім беру мекемелерінде оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын қалыптастыру бойынша тәрбие жұмысы жүйесінің басымдықтары» тақырыбында семинар өтті.
Семинар барысында №1 мектеп-лицейі директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары К.М.Бертазина мектеп-лицейде мұғалімдер, оқушылар мен олардың ата-аналары арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы сауаттылықты қалыптастыру сұрақтарын баяндады. Мектепте оқушыларды сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеу және білім беру мәселелері ерекше назар аударуға лайық, өйткені әңгіме біздің еліміздің бүгінгі күні жайында, Қазақстан Республикасының құнды бағыттары туралы, өскелең ұрпақтың тәрбиесінде, шығармашылық дамуында, азаматтық қалыптасуы тамыры жайылған елдің ұлттық қауіпсіздігі туралы болып отыр.
28 апреля 2022 года на базе школы-лицея №1 согласно плану ГУ «Отдела образования города Костаная» УОАКО прошел семинар по теме «Приоритеты системы воспитательной работы по формированию у учащихся антикоррупционного мировоззрения в учреждениях образования» для заместителей директоров по ВР. В ходе семинара Бертазиной К.М., заместителем директора по ВР школы-лицея №1 были освещены вопросы формирования антикоррупционной грамотности среди педагогов, учащихся и их родителей в школе-лицее. Вопросы антикоррупционного воспитания и просвещения обучающихся в школе заслуживают пристального внимания, так как речь идет о сегодняшнем дне нашей страны, ценностных ориентирах Республики Казахстан, о национальной безопасности страны, корни которой кроются в воспитании, творческом развитии, гражданском становлении подрастающего поколения.